Obchodní podmínky

 

Způsob objednání

    Objednávat si můžete on-line přímo na našich stránkách. Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH. Návod by Vám měl usnadnit první kroky v našem obchodě. Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje přímé objednávání, máte možnost zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu prodej@moirashop.cz . Pokud chcete, můžete objednávku zaslat i písemně na adresu uvedenou v kontaktních informacích. V případě dotazů můžete zavolat na telefonní číslo uvedené tamtéž. Nabídky a ceny zde uvedené platí pouze pro eshop.

 

Dodací podmínky

    Dodací lhůta u většiny zásilek na dobírku je 2-15 dní . Zboží které je skladem většinou expedujeme následující den po obdržení objednávky. V minimu případů se doba může prodloužit. Jde o zboží, které není skladem ani na centrálním skladu a momentálně se našívá.
Při platbě na proforma fakturu je tato doba stejná jako u dobírky, ale začíná běžet po připsání platby na náš účet.
Při osobním odběru, je možné po vyzvání odebrat zboží na naší pobočce během pracovní doby, platba pouze v HOTOVOSTI ! Objednávka a rezervace zboží přes Internet s osobním odběrem není závazné povahy a uzavření smlouvy nastává nákupem zboží v provozovně.

 

Způsob dodání, platba

    Objednané zboží odesíláme poštou na dobírku, nebo proti úhradě předem, nebo si jej můžete vyzvednout po vyzvání v pracovní době u nás na pobočce Bělohorská 37 Praha 6. PLATBA POUZE V HOTOVOSTI !!! Celá kola se dodávají v krabici, při osobním odběru je možno objednat montáž.

 

Poštovné

    Poštovné pro většinu zásilek činí 79,- (bez dobírky) a od 1500,- je poštovné a doprava přepravní společností DPD zdarma. Ostatní způsoby dopravy a ceny poštovného naleznete při vyplňování objednávky, nebo v sekci Doprava a platba.

 

 

Balné

    Balné účtujeme ve výši 0 Kč.

 

Nabídka výhodnější ceny

    Pokud najdete na internetu u srovnatelného zboží lepší cenu, nebo jste nenašli co hledáte, kontaktujte nás e-mailem. Uděláme Vám nabídku ještě výhodnější. Tato nabídka se nemusí vztahovat na výprodeje, likvidace zásob a ceny zboží, u kterých již není v prodeji celá velikostní řada a na nabídky neidentifikovatelných prodejců bez vlastních kamenných prodejen.

 

Dodávky na Slovensko

    V eshopu si přepněte v pravém menu měnu na EURO a můžete nakupovat. Objednané zboží odesíláme přepravní službou DPD. PLATBA JE MOŽNÁ POUZE PŘEDEM!!! Zákazníci ze Slovenska mají možnost platit Eurem na účet vedený na Slovensku.  Číslo účtu pro platbu v Eurech najdete v potvrzovacím emailu po dokončení objednávky. Zboží je odesláno nejdříve po připsání částky na náš účet.

 

Záruční podmínky

    Na dodávané zboží poskytujeme záruku 24 měsíců (pokud u zboží není uvedeno jinak).  Reklamaci vždy posuzuje odpovědný pracovník dodavatelské, nebo výrobní firmy reklamovaného výrobku. Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme  na e-mail reklamace@moirashop.cz, před odesláním zboží na naší adresu, zaslat vyplněný Reklamační list. V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku (na IČO), neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

Ochrana osobních údajů

    S Vašimi osobními údaji bude nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů a budou použity pouze v rámci obchodu Outdoor-sports-MOIRAshop-Bike Tunel. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího pro reklamní účely. Kupující má možnost odhlášení zasílání reklamních sdělení. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

 

Storno objednávky ze strany prodávajícího

    Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část případech: že se zboží se již nevyrábí nebo nedodává , nebo se změnila výrazným způsobem cena. V případě, že tato situace nastane, Vás budeme neprodleně informovat emailem nebo telefonicky a domluvíme se s Vámi na dalším postupu, dále si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována. Kupující bere na vědomí, že mohou nastat případy, kdy nedojde k uzavření smlouvy, a to zejména v případě, kdy Kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby interního informačního systému. V takovém případě Kupujícího informujeme o vzniklé skutečnosti.

 

Storno objednávky ze strany kupujícího

    Objednávku lze stornovat telefonicky, nebo e-mailem, pokud je objednávka přijatá a zboží nebylo vyexpedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodejce nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží. Zejména toto platí pro objednávky zaslané přepravní službou, u kterých je odmítnuto převzetí. Zákazník je v tomto případě povinen uhradit skutečné náklady spojené s expedicí zásilky ve výši 150,-.

 

Vrácení zboží

    Kupující je oprávněn dle zákona 367/2000Sb vrátit zboží do 14-ti dní od převzetí zboží, a to bez udání důvodu. V takovém případě je kupující povinen nejdříve řádným písemným způsobem informovat prodávajícího na kontaktní adrese a poté neprodleně nepoužité zboží zaslat na vlastní náklady v ideálním případě v nepoškozeném původním obalu a se všemi prodejními doklady (účtenka v kopii) a číslem účtu pro vrácení peněz na adresu prodávajícího Outdoor-sports-MOIRAshop-Bike Tunel Bělohorská 37 16900 Praha 6. Když posíláte zboží zpět Českou poštou, se kterou jsou problémy s doručováním, doporučujeme posílat jako balík a ne jako doporučené psani. Pokud chcete mít jistotu doručení, doporučujeme použít např. službu chytrybalik.czNezasílejte v žádném případě na dobírku, balík nebude převzat.

Obal není nutný

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má obhchodník právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Zboží si můžete vyzkoušet Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít obchodník s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.)

S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Jestliže jsou tyto podmínky splněny, pak prodávající vrátí kupní cenu zboží kupujícímu na jeho účet  v zákonem stanovené lhůtě do 14-ti dní od zpětného převzetí zboží. Toto ustanovení se týká pouze zboží objednaného na eshopu a netýká se zboží, které bylo zakoupeno bez objednávky , osobně v naší kamenné provozově.  

Odstoupení od smlouvy nevztahuje na firemní zákazníky. Nákup na IČO se v Česku řídí obchodním zákoníkem a  nedefinuje odstoupení od smlouvy do 14 dnů.

V případě, že k objednávce byl přiložen dárek(bonus) za její výši a objednávka po vrácení zboží na tento bonus již nedosahuje,  pokud nebude vrácen se zbožím, bude jeho plná cena odečtena z dobropisu za vrácené zboží. 

Reklamační řád

    Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je udána u každého zboží v katalogu. Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme  na e-mailreklamace@outdoor-sports.cz, před odesláním zboží na naší adresu, zaslat vyplněný Reklamační list. V případě, že jste spotřebitel,reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku (na IČO), neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. O průběhu vyřízení reklamace se informujte na prodejně.

Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu
 
Zákazník má právo na mimosoudní řešení sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vzniklých z kupní smlouvy je kompetentní Česká obchodní inspekce, www.coi.cz (Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2).

Výměna velikostí

    Kupující je oprávněn požádat o výměnu velikosti zboží do 14-ti dní od převzetí zboží. V takovém případě je kupující povinen e-mailem informovat prodávajícího na kontaktní adrese a poté nepoužité zboží zaslat na své náklady v nepoškozeném původním obalu na adresu prodávajícího (Outdoor-sports-MOIRAshop-Bike Tunel Bělohorská 37 16900 Praha 6 Bělohorská 37 16900 Praha 6) a přiložit, nebo uhradit na účet poštovné ve výši 90,- Kč.

    Jestliže jsou tyto podmínky splněny, pak prodávající zašle vyměněné zboží v nejkratším možném termínu zpět na adresu kupujícího.

Zboží zakoupené od 1.12 do 31.12, nebo jako vánoční dárek máte možnost vyměnit za stejných podmínek do 20. ledna.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.