Obchodní podmínky

 

Způsob objednání

    Objednávat si můžete on-line přímo na našich stránkách. Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH. Návod by Vám měl usnadnit první kroky v našem obchodě. Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje přímé objednávání, máte možnost zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu prodej@moirashop.cz . Pokud chcete, můžete objednávku zaslat i písemně na adresu uvedenou v kontaktních informacích. V případě dotazů můžete zavolat na telefonní číslo uvedené tamtéž. Nabídky a ceny zde uvedené platí pouze pro eshop.

 

Dodací podmínky

    Dodací lhůta u většiny zásilek na dobírku je 2-15 dní . Zboží které je skladem většinou expedujeme následující den po obdržení objednávky. V minimu případů se doba může prodloužit. Jde o zboží, které není skladem ani na centrálním skladu a momentálně se našívá.
Při platbě na proforma fakturu je tato doba stejná jako u dobírky, ale začíná běžet po připsání platby na náš účet.
Při osobním odběru, je možné po vyzvání odebrat zboží na naší pobočce během pracovní doby, platba pouze v HOTOVOSTI ! Objednávka a rezervace zboží přes Internet s osobním odběrem není závazné povahy a uzavření smlouvy nastává nákupem zboží v provozovně.

 

Způsob dodání, platba

    Objednané zboží odesíláme poštou na dobírku, nebo proti úhradě předem, nebo si jej můžete vyzvednout po vyzvání v pracovní době u nás na pobočce Bělohorská 37 Praha 6. PLATBA POUZE V HOTOVOSTI !!! Celá kola se dodávají v krabici, při osobním odběru je možno objednat montáž. Po odeslání objednávky má Zákazník možnost využít službu platební brány, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky či na zabezpečenou stránku pro platbu kartou. Po realizaci transakce předá brána informaci o provedení eshopu, který může expedovat zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím bankovních účtů společnosti ComGate Payments, a.s. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

 

Poštovné

    Poštovné pro většinu zásilek činí 79,- (bez dobírky) a od 1500,- je poštovné a doprava přepravní společností DPD zdarma. Ostatní způsoby dopravy a ceny poštovného naleznete při vyplňování objednávky, nebo v sekci Doprava a platba.

 

Balné

    Balné účtujeme ve výši 0 Kč.

 

Nabídka výhodnější ceny

    Pokud najdete na internetu u srovnatelného zboží lepší cenu, nebo jste nenašli co hledáte, kontaktujte nás e-mailem. Uděláme Vám nabídku ještě výhodnější. Tato nabídka se nemusí vztahovat na výprodeje, likvidace zásob a ceny zboží, u kterých již není v prodeji celá velikostní řada a na nabídky neidentifikovatelných prodejců bez vlastních kamenných prodejen.

 

Dodávky na Slovensko

    V eshopu si přepněte v pravém menu měnu na EURO a můžete nakupovat. Objednané zboží odesíláme přepravní službou DPD. PLATBA JE MOŽNÁ POUZE PŘEDEM!!! Zákazníci ze Slovenska mají možnost platit Eurem na účet vedený na Slovensku.  Číslo účtu pro platbu v Eurech najdete v potvrzovacím emailu po dokončení objednávky. Zboží je odesláno nejdříve po připsání částky na náš účet.

 

Záruční podmínky

    Na dodávané zboží poskytujeme záruku 24 měsíců (pokud u zboží není uvedeno jinak).  Reklamaci vždy posuzuje odpovědný pracovník dodavatelské, nebo výrobní firmy reklamovaného výrobku. Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme  na e-mail reklamace@moirashop.cz, před odesláním zboží na naší adresu, zaslat vyplněný Reklamační list. V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku (na IČO), neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

Ochrana osobních údajů

    S Vašimi osobními údaji bude nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů a budou použity pouze v rámci obchodu Outdoor-sports-MOIRAshop-Bike Tunel. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího pro reklamní účely. Kupující má možnost odhlášení zasílání reklamních sdělení. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci a zpracovávatelé plateb, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

 

Storno objednávky ze strany prodávajícího

    Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část případech: že se zboží se již nevyrábí nebo nedodává , nebo se změnila výrazným způsobem cena. V případě, že tato situace nastane, Vás budeme neprodleně informovat emailem nebo telefonicky a domluvíme se s Vámi na dalším postupu, dále si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována. Kupující bere na vědomí, že mohou nastat případy, kdy nedojde k uzavření smlouvy, a to zejména v případě, kdy Kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby interního informačního systému. V takovém případě Kupujícího informujeme o vzniklé skutečnosti.

 

Storno objednávky ze strany kupujícího

    Objednávku lze stornovat telefonicky, nebo e-mailem, pokud je objednávka přijatá a zboží nebylo vyexpedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodejce nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží. Zejména toto platí pro objednávky zaslané přepravní službou, u kterých je odmítnuto převzetí. Zákazník je v tomto případě povinen uhradit skutečné náklady spojené s expedicí zásilky ve výši 150,-.

 

Vrácení zboží

    Kupující je oprávněn dle zákona 367/2000Sb vrátit zboží do 14-ti dní od převzetí zboží, a to bez udání důvodu. V takovém případě je kupující povinen nejdříve řádným písemným způsobem informovat prodávajícího na kontaktní adrese a poté neprodleně nepoužité zboží zaslat na vlastní náklady v ideálním případě v nepoškozeném původním obalu a se všemi prodejními doklady (účtenka v kopii) a číslem účtu pro vrácení peněz na adresu prodávajícího Outdoor-sports-MOIRAshop-Bike Tunel Bělohorská 37 16900 Praha 6. Když posíláte zboží zpět Českou poštou, se kterou jsou problémy s doručováním, doporučujeme posílat jako balík a ne jako doporučené psani. Pokud chcete mít jistotu doručení, doporučujeme použít např. službu chytrybalik.czNezasílejte v žádném případě na dobírku, balík nebude převzat.

Obal není nutný

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má obhchodník právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Zboží si můžete vyzkoušet Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít obchodník s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.)

S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Jestliže jsou tyto podmínky splněny, pak prodávající vrátí kupní cenu zboží kupujícímu na jeho účet  v zákonem stanovené lhůtě do 14-ti dní od zpětného převzetí zboží. Toto ustanovení se týká pouze zboží objednaného na eshopu a netýká se zboží, které bylo zakoupeno bez objednávky , osobně v naší kamenné provozově.  

Odstoupení od smlouvy nevztahuje na firemní zákazníky. Nákup na IČO se v Česku řídí obchodním zákoníkem a  nedefinuje odstoupení od smlouvy do 14 dnů.

V případě, že k objednávce byl přiložen dárek(bonus) za její výši a objednávka po vrácení zboží na tento bonus již nedosahuje,  pokud nebude vrácen se zbožím, bude jeho plná cena odečtena z dobropisu za vrácené zboží. 

Reklamační řád

    Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je udána u každého zboží v katalogu. Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme  na e-mailreklamace@outdoor-sports.cz, před odesláním zboží na naší adresu, zaslat vyplněný Reklamační list. V případě, že jste spotřebitel,reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku (na IČO), neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. O průběhu vyřízení reklamace se informujte na prodejně.

Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu
 
Zákazník má právo na mimosoudní řešení sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vzniklých z kupní smlouvy je kompetentní Česká obchodní inspekce, www.coi.cz (Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2).
 

Výměna velikostí

    Kupující je oprávněn požádat o výměnu velikosti zboží do 14-ti dní od převzetí zboží. V takovém případě je kupující povinen e-mailem informovat prodávajícího na kontaktní adrese a poté nepoužité zboží zaslat na své náklady v nepoškozeném původním obalu na adresu prodávajícího (Outdoor-sports-MOIRAshop-Bike Tunel Bělohorská 37 16900 Praha 6 Bělohorská 37 16900 Praha 6) a přiložit, nebo uhradit na účet poštovné ve výši 90,- Kč.

    Jestliže jsou tyto podmínky splněny, pak prodávající zašle vyměněné zboží v nejkratším možném termínu zpět na adresu kupujícího.

Zboží zakoupené od 1.12 do 31.12, nebo jako vánoční dárek máte možnost vyměnit za stejných podmínek do 20. ledna.

 

Copyright

    Veškeré materiály publikované na našich stránkách jsou chráněny autorským zákonem. Produkty a služby, které jsou na webových stránkách uvedeny, informace o nich a jejich vyobrazení mohou být chráněny dalšími právy dotčených osob. Názvy a označení výrobků, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků. Jakákoli část webových stránek společnosti (zejména popisy a vyobrazení prodávaných produktů, popis nákupu a rozdělení kategorií a parametrů) nesmí být zkopírována elektronickou nebo mechanickou cestou a zpřístupněna veřejnosti bez předchozího písemného svolení držitele autorských práv.

Odpovědnost

    Upozorňujeme, že informace na webových stránkách jejích obchodů jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění a kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu. Dále neneseme vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé, mimořádné nebo jiné následné škody, způsobené použitím informací z jejích nebo odkazovaných webových stránek, včetně (ale ne výhradně) ušlého zisku, vynaložených nákladů, přerušení činnosti a dalších škod. Neposkytuje žádné garance a záruky kromě záruk vyplývajících ze zákona a záruk, které nad rámec zákona poskytují dodavatelé výrobků a poskytovatelé služeb, jež jsou nabízeny na webových stránkách jejích obchodů, pokud je to u takových výrobků a služeb výslovně uvedeno. Informace uvedené na webových stránkách naší společnosti nelze interpretovat jako prohlášení o vhodnosti výrobků a služeb pro některý konkrétní účel.

 

Skladová dostupnost

    Někdy udáváme, že je zboží je skladem a poté vám napíšeme, že zboží již není dostupné, nebo je zboží dostupné do 2-3 dnů, ale taktéž vám napíšeme, že zboží je již vyprodáno .

Toto se někdy může stát z následujících důvodů.

U hodně prodávaných výrobků máme skladovu zásobu více kusů, u méně prodávaného 1-2 ks. Pokud se stane, že přijde více objednávek na stejné zboží, vykryjeme pouze první objednávky se zbožím, které máme skladem. Pokud je současně vyprodáno i u dodavatele, může se stát, že se dodací lhůta prodlouží, nebo objednávka již nemůže být vykryta.

Někteří dodavatelé nám zasílají stavy svých skladů. Tento stav se načítá 1x za den, může se tedy stát, že je zboží vyprodáno, přestože bylo uváděno jako dostupné, protože zboží koupil někdo před Vámi.

Děkujeme za pochopení tohoto vysvětlení.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.